Walki a wojnaJeśli chcemy wyzwać kogoś na pojedynek piszemy to w temacie "Wyzwania" w dziale Arena Walk. Pamiętajmy, że owe walki to jedynie treningi. Walka na śmierć i życie może odbyć się jedynie na wojnie lub w fabule (za zgodą wszystkich walczących).
UWAGA!Walki odbywają się z obecnością MG , a ataki muszą być ładnie i dobrze opisane.(za długie i ładne opisy MG dodaje +1 do wyniku)
np.
Player1:
Rzucam się na niego pod wilczą postacią wgryzając się w kark przytrzymuje jego boki łapami z wystawionymi pazurami. Bardzo chcę sprawić mu ból. Trzymam się mocno i unikam każdego jego ataku. Kiedy widzę że pada na ziemię schodzę z niego ale nie puszczam uścisku karku. Obserwuję go dalej trzymając zębami by nagle się nie wywinął.
MG:
P1 wgryzł się w kark P2 sprawiając mu wielki ból. Po jakiejś chwili P2 padł na ziemię wyczerpany , ale to jeszcze nie był koniec.
(P1 zabrał *** HP P2)
Player2:
Kiedy on trzyma mnie zębami podcinam mu łapy i gryzę je z całej siły , gdy puści on uścisk rzucam się na jego brzuch ze złością i wgryzam się w szyję trzymając mocno. Pragnę zrobić mu wielką krzywdę , pragnę go zabić. Trzymam i jestem uważny.
MG:
P2 zaatakował a P1 wywrócił się i leżał na plecach. Przeciwnik wykorzystał to i wgryzł mu się w szyję.
(P2 zabrał P1 ***HP)
np. P1 nie ma już 0 HP
P2 wygrał walkę a P1 jest w ciężkim stanie.
Jeśli HP sięga:0HP - traci siły i nie może dalej walczyć
-1 do -5HP - Player traci przytomność
-6HP lub więcej - użytkownik umiera
JEŚLI ZABIJEMY TO ZYSKUJEMY STATYSTYKI ZABITEGO PRZECIWNIKA!!!!
Wojny odbywają się w ten sam sposób tyle, że odbywa się to z podziałem 1:1 lub 2:1. W przypadkach ataku fabularnego w czasie "pokoju" liczba atakujących na jedną osobę może być większa.